FAQ - Otázky a odpovede

Obsah


TOVAR DORAZIL POŠKODENÝ

Zásielku otvor hneď pred zrakmi doručovateľa. Neskorším reklamáciám sa potom dosť vyhýbajú a je ťažké sa s nimi dohodnúť. Ak je nejaký tovar v zásielke poškodený, je potreba u dopravcu hneď podať reklamáciu. Hlavne u pošty musíš byť neodbytný a trvať na tom, že reklamáciu chceš spísať. Niekedy sa tomu vyhýbajú. O ďalšom priebehu Ťa potom budú priamo oni informovať. Pokiaľ by bol akýkoľvek problém s dopravcom, daj nám vedieť. Uvidíme, čo budeme schopní pre Teba urobiť.

REKLAMÁCIA - AKO PREBIEHA A ČO ROBIŤ?

Na tovar poskytujeme štandardnú záruku 2 roky. Vzhľadom k veľkosti piercingov sa jednoducho môže stať, že dôjde k výrobnej vade a kúsok sa zničí. V takom prípade nám daj hneď vedieť. Pošli nám na e-mail info@piercingate.sk fotky (tak, aby boli ostré a bolo dobre vidieť ničenie piercingu) a vyplnený formulár, ktorý nájdeš o kúsok nižšie. My na to mrkneme, reklamáciu posúdime a ak bude všetko v poriadku, tovar Ti samozrejme vyreklamujeme. Tovar potom nie je potreba nám posielať späť a nemusíš tak utrácať peniaze za dopravu. Drvivú väčšinu reklamácií vďaka tomuto spôsobu vybavíme do 2 pracovných dní.

-> Formulár pre vybavenie reklamácie (.doc, 30 kB)

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - AKO PREBIEHA A ČO ROBIŤ?

Podľa zákona máš nárok do 14 dní od prevzatia tovaru ho vrátiť. V takým prípade nám tovar zašli na adresu uvedenú na zásielke. Spoločne s tovarom pošli vyplnený formulár, ktorý nájdeš nižšie. Tovar preberáme rýchlo, bez zbytočného odkladu, a peniaze vraciame obratom.

-> Formulár pre odstúpenie od zmluvy (.doc, 33 kB)